Verzending, levering en betaalmethodes

WC-krukje.nl streeft er altijd naar om de beste service aan haar klanten te verlenen. Lees hieronder alles over verzending, levering en betaalmethodes.

Update – 6 juni 2020:

Ondanks de corona crisis zijn wij gewoon aan het werk. Voor 16:00 uur bij ons besteld? Dan heb je je product de volgende dag in huis. In verband met corona kan dit soms langer duren. Daarom bieden wij nu gratis verzending binnen Nederland en hoge kortingen. Excuses voor het ongemak.

Update – 1 april 2019:
Sinds 1 april 2019 leveren wordt een groot deel van onze wc krukjes via Bol.com geleverd. Op de specifieke productpagina van elk krukje staat de levertijd vermeld. Meestal is dit de volgende dag.

Wij hebben de leveringen via bol.com dus niet meer zelf in handen. De onderstaande informatie is daardoor niet van toepassing op producten die je via de website van bol.com besteld. Bekijk de specifieke productpagina’s op bol.com om informatie over levertijd, verzending, levering en betaalmethodes te zien.


Wanneer verzenden wij? Hoelang is de levertijd?

Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur een product in onze webwinkel? Normaal gesproken wordt je bestelling dan de volgende dag bezorgd. We overhandigen je bestelling, indien voor 16:00 uur op een werkdag besteld, dezelfde dag nog aan PostNL. Doorgaans bezorgd PostNL de volgende dag. Voor klanten in België en Duitsland kan dit langer duren.

Onze partners leveren tegenwoordig de meeste wc krukjes, dit doen wij niet meer zelf. Op de specifieke productpagina (van bijvoorbeeld Bol.com) kun je de levertijd zien, meestal is dit de volgende dag.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dit verschilt per partner. De wc krukjes worden namelijk door partners van ons verstuurd. Op de website van partners (bijvoorbeeld bol.com) kun je hierover specifieke informatie vinden.

Bij de meeste webshops kun je een specifiek postafhaalpunt selecteren om je pakket af te halen. Via onze eigen website bieden wij die optie helaas niet.

In welke landen bezorgt WC-krukje.nl?

WC-Krukje.nl bezorgt in Nederland, België en Duitsland.

Sinds april 2019 laat wc-krukje.nl veel krukjes door partners leveren. Wanneer je een product bekijkt, zie je de actuele leverinformatie op de website van onze partners (zoals bol.com).

Betaalmethodes

Bij WC-krukje.nl kun je veilig en makkelijk betalen met meerdere betaalmethodes. We zijn aangesloten bij iDEAL, de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Maar ook kun je eenvoudig met PayPal, BanContact of de Bitcoin betalen. Je kiest de betaalmethode die jij wilt gebruiken tijdens het bestellen.

Met welk bedrijf worden de pakketjes bij WC-Krukje.nl verzonden?

Pakketjes worden meestal verzonden met PostNL. Zij leveren de pakketjes binnen 24 uur na overdracht binnen Nederland. Wij behouden echter het recht om zonder enige melding van postorderbedrijf af te wijken.

Als je een product besteld bij één van onze partners, op een andere website dus. Dan bepalen zij welke koerier het pakket verzend.

Retourneren, kan dat? En hoe werkt het?

Wil je je product retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst, mits het product niet gebruikt is. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Zodra wij het product ontvangen hebben controleren wij of het in goede staat is. Wij controleren dan de staat van het product, mits het nog in originele staat, niet gebruikt en binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd, dan zullen wij je geld terug storten.

Wil je je product retourneren? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice[at]wc-krukje.nl of vul het contactformulier in.

Heb je iets bij één van onze partners besteld? Zoals bol.com. Dan kan retourneren ook altijd. De specifieke termijn verschilt per partner, maar vaak is dit 30 dagen. Wettelijk gezien moet het in ieder geval 14 dagen zijn. Bekijk de website van onze partners voor de actuele informatie.

Kapot product of verkeerde bestelling ontvangen?

Wij doen er alles aan om onze producten in goede staat te verzenden. Is je product echter kapot bij ontvangst? Maak dan duidelijke foto’s en stuur deze naar ons op. Dan vinden wij snel een passende oplossing.

Heb je een verkeerde bestelling ontvangen? Laat het ons weten per e-mail: klantenservice[at]wc-krukje.nl of gebruik het contactformulier.

Iets besteld bij onze partners? Neem dan contact op met de partner waar jij het product hebt besteld, bijvoorbeeld Bol.com.